MARKETING USŁUG LOGISTYCZNYCH W POLSCE I NA UKRAINIE
Słowa kluczowe:
operator logistyczny, marketing usług, instrumenty marketinguAbstrakt
W artykule zostały opisane działania marketingowe stosowane przez przedsiębiorstwa TSL. Celem artykułu była analiza instrumentów marketingu na rynku usług logistycznych w Polsce i Ukrainie. Zastosowano analizę literatury i porównawczą oferowanych usług. Zaprezentowano rynek usług logistycznych w Polsce w porównaniu z rynkiem ukraińskim. Przedstawiono elementy marketingu realizowane w Polsce i na Ukrainie przez wybranych operatorów logistycznych oraz kształtowane przez nich instrumenty w obu tych krajach. W artykule zwrócono uwagę na kierunki rozwoju usług logistycznych i dynamikę zmian w wybranych przedsiębiorstwach logistycznych.
Pobrania
Opublikowane
2018-01-15
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
MARKETING USŁUG LOGISTYCZNYCH W POLSCE I NA UKRAINIE. (2018). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(21), 25-40. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/86