OFERTA REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWA CENTRUMREHABILITACJI EUROMED W MIELNIE JAKO PRZYKŁAD MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ

Autor

  • Jolanta Mazurek
  • Katarzyna Jóźwiak

Słowa kluczowe:

turystyczny produkt markowy, turystyka medyczna, centrum rehabilitacji

Abstrakt

Zarys treści: Turystyczne produkty markowe należą do najbardziej skutecznych elementów marketingu-mix regionu. W przypadku województwa zachodniopomorskiego tego typu produktem markowym jest oferta turystyki zdrowotnej. W pracy przedstawionoopiniekuracjuszy i pracowników na temat ofertyCentrum Rehabilitacji Euromed. Zbadań wynika, że jakość usług jest wysoka, a terapia przynosi oczekiwane rezultaty. Firma powinna utrwalać posiadany dobry wizerunek.

Pobrania

Opublikowane

2021-01-21

Jak cytować

OFERTA REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWA CENTRUMREHABILITACJI EUROMED W MIELNIE JAKO PRZYKŁAD MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(17), 189-209. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/200