MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY REGIONU NA PRZYKŁADZIE OGRODÓW TEMATYCZNYCH HORTULUS W DOBRZYCY

Autor

  • Jolanta Mazurek
  • Ewa Kasperska

Słowa kluczowe:

produkt turystyczny, marka turystyczna, promocja, wizerunek regionu

Abstrakt

Zarys treści:W artykule przedstawiono społeczne, ekonomiczne i ekologiczne korzyści wynikające z istnienia markowego produktu turystycznego na obszarach wiejskich. Zaprezentowano przykład markowego produktu turystycznego, jakim są Ogrody Hortulus w Dobrzycy. Ukazano działania marketingowe związane z rozwojem produktu i ich wpływ na kształtowanie wizerunku turystycznego Pomorza Środkowego.

Pobrania

Opublikowane

2021-01-21

Jak cytować

MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY REGIONU NA PRZYKŁADZIE OGRODÓW TEMATYCZNYCH HORTULUS W DOBRZYCY. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(18), 109-123. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/184