MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY REGIONU NA PRZYKŁADZIE OGRODÓW TEMATYCZNYCH HORTULUS W DOBRZYCY
Słowa kluczowe:
produkt turystyczny, marka turystyczna, promocja, wizerunek regionuAbstrakt
Zarys treści:W artykule przedstawiono społeczne, ekonomiczne i ekologiczne korzyści wynikające z istnienia markowego produktu turystycznego na obszarach wiejskich. Zaprezentowano przykład markowego produktu turystycznego, jakim są Ogrody Hortulus w Dobrzycy. Ukazano działania marketingowe związane z rozwojem produktu i ich wpływ na kształtowanie wizerunku turystycznego Pomorza Środkowego.
Pobrania
Opublikowane
2021-01-21
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY REGIONU NA PRZYKŁADZIE OGRODÓW TEMATYCZNYCH HORTULUS W DOBRZYCY. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(18), 109-123. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/184