ZNACZENIE CECH UŻYTKOWYCH OPAKOWANIA W PROCESIE ZAKUPU PRODUKTÓW MLECZARSKICH

Autor

  • Maria Klonowska-Matynia

Słowa kluczowe:

opakowanie, cechy użytkowe, proces zakupu, nabywca, produkty mleczarskie

Abstrakt

Treść artykułu nawiązuje do opakowania produktu i jego cech: użytkowych, estetycznych i ekonomicznych, a więc wszystkich tych cech, które w istotny sposób wpływają na decyzje nabywców w procesie zakupu, a także kształtują szeroko rozumianą jakość użytkowania produktów. Analizę znaczenia powyższych cech opakowania dokonano w odniesieniu do produktów mleczarskich, dla których opakowanie jestszczególnie ważne. Większość z produktów mleczarskich stanowi produkty zintegrowane, które nie mogą być dopuszczone do obrotu bez opakowania. Na podstawie zebranego materiału empirycznego podjęto także próbę zweryfikowania istnienia statystycznej zależnościpomiędzy opisywanymi cechami opakowania a rodzajem produktów mleczarskich, których rozróżnienia dokonano według kryterium konsystencji: płynne iniepłynne.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-05

Jak cytować

ZNACZENIE CECH UŻYTKOWYCH OPAKOWANIA W PROCESIE ZAKUPU PRODUKTÓW MLECZARSKICH. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(14), 227-233. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/249