ANALIZA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH KOSZALINA W LATACH 2008-2013

Autor

  • Mirosław Marczak

Słowa kluczowe:

promocja gospodarcza, promocja turystyki, Koszalin

Abstrakt

Zarys treści:W artykule przedstawiono analizę działań promocyjnych podejmowanych przez miasto Koszalin w latach 2008-2013. Przedstawiono m.in. działania w ramach promocji gospodarczej miasta, a w szczególności promocji turystyki (m.in. wielkość nakładów finansowych przeznaczonych na promocję miasta w latach 2008-2013, przykłady wykorzystywanych instrumentów promocji, przykłady współpracy Koszalina zmiastami partnerskimi). Część opracowania poświęcono ponadto analizie działań promocyjnych podejmowanych przez Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego, jako instytucji wspierającej działania miasta w tym zakresie.

Pobrania

Opublikowane

2021-01-21

Jak cytować

ANALIZA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH KOSZALINA W LATACH 2008-2013. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(17), 169-188. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/199