ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM FIRMY NA PRZYKŁADZIE PRAKTYKI RYNKOWEJ
Słowa kluczowe:
wizerunek, PR, sytuacja kryzysowa, komunikacja marketingowaAbstrakt
Zarys treści: Kreowanie wizerunku firmy w dzisiejszych czasach nie jest już wyłącznie fanaberią firmy, ale elementem odpowiedzialnie prowadzonejzintegrowanej komunikacji marketingowej. Pozytywny wizerunek firmy to nie tylko pozytywne odczucia klientaiemocje z niązwiązane, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie strategiczne. Wsytuacjach kryzysowych odpowiednio prowadzona strategia wizerunkowa jest optymalnym rozwiązaniem i bardzo często jedynym ratunkiem na ich przetrwanie. Praktyka rynkowa pokazuje, iż każda odpowiedzialnafirma podejmuje aktywne działania na rzeczodpowiedniej kreacji wizerunku, a w konsekwencji skutecznego zarządzania nim.
Pobrania
Opublikowane
2021-01-21
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM FIRMY NA PRZYKŁADZIE PRAKTYKI RYNKOWEJ. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(17). https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/191