ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM FIRMY NA PRZYKŁADZIE PRAKTYKI RYNKOWEJ

Autor

  • Kinga Stopczyńska

Słowa kluczowe:

wizerunek, PR, sytuacja kryzysowa, komunikacja marketingowa

Abstrakt

Zarys treści: Kreowanie wizerunku firmy w dzisiejszych czasach nie jest już wyłącznie fanaberią firmy, ale elementem odpowiedzialnie prowadzonejzintegrowanej komunikacji marketingowej. Pozytywny wizerunek firmy to nie tylko pozytywne odczucia klientaiemocje z niązwiązane, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie strategiczne. Wsytuacjach kryzysowych odpowiednio prowadzona strategia wizerunkowa jest optymalnym rozwiązaniem i bardzo często jedynym ratunkiem na ich przetrwanie. Praktyka rynkowa pokazuje, iż każda odpowiedzialnafirma podejmuje aktywne działania na rzeczodpowiedniej kreacji wizerunku, a w konsekwencji skutecznego zarządzania nim.

Pobrania

Opublikowane

2021-01-21

Jak cytować

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM FIRMY NA PRZYKŁADZIE PRAKTYKI RYNKOWEJ. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(17). https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/191