RÓŻNORODNOŚĆ KULTURY ORGANIZACYJNEJ

Autor

  • Katarzyna Dajczak

Słowa kluczowe:

kultura organizacyjna, tożsamość firmy, kształtowanie kulturyorganizacyjnej, zintegrowany model kultury organizacyjnej

Abstrakt

Współczesna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwachciągłą pracę nad budowaniem przewagi konkurencyjnej. Wspólną płaszczyznąposzukiwań tej przewagi staje się kultura organizacyjna.Przyszłość zarządzania firmąspoczywa w jej rozwoju. Kultura organizacyjna jest podstawą tożsamości firmy,determinacją sukcesu, źródłem rozwoju, budulcem odpowiedniego wizerunku w oczachklientów... Jednakże nie przez wszystkich rozumiana jest jednakowo, stąd różnorodnepodejścia w definiowaniu tego pojęcia.Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie różnorodności w definiowaniuipojmowaniu kultury organizacyjnej oraz jej kształtowania dla osiągania celówprzedsiębiorstwa.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-05

Jak cytować

RÓŻNORODNOŚĆ KULTURY ORGANIZACYJNEJ. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(11), 35-46. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/290