ANALIZA PROCESU ZAKUPU PRODUKTÓW MLECZARSKICH W ASPEKCIE DECYDUJĄCYCH KRYTERIÓW WYBORU
Słowa kluczowe:
produkty mleczne, nabywanie, kreowanie zakupuAbstrakt
Treść artykułu nawiązuje do procesu zakupu i teorii zachowań nabywców na rynku produktów mleczarskich. Niniejszy artykuł podejmuje próbę opisania struktury przedmiotowej zakupu produktów mleczarskich w zależności od stopnia złożoności procesu zakupu oraz wskazania kluczowych czynników decydujących owyborze badanych grup produktów. Na podstawie zebranego materiału empirycznego podjęto także próbę zweryfikowania istnienia statystycznej zależności pomiędzy kryteriami aformą zakupu produktów mleczarskich.
Pobrania
Opublikowane
																			2021-02-05
																	
				Numer
Dział
								Artykuły
							
						Jak cytować
ANALIZA PROCESU ZAKUPU PRODUKTÓW MLECZARSKICH W ASPEKCIE DECYDUJĄCYCH KRYTERIÓW WYBORU. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(12), 65-73. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/274

 
 