ANALIZA PROCESU ZAKUPU PRODUKTÓW MLECZARSKICH W ASPEKCIE DECYDUJĄCYCH KRYTERIÓW WYBORU

Autor

  • Maria Klonowska-Matynia

Słowa kluczowe:

produkty mleczne, nabywanie, kreowanie zakupu

Abstrakt

Treść artykułu nawiązuje do procesu zakupu i teorii zachowań nabywców na rynku produktów mleczarskich. Niniejszy artykuł podejmuje próbę opisania struktury przedmiotowej zakupu produktów mleczarskich w zależności od stopnia złożoności procesu zakupu oraz wskazania kluczowych czynników decydujących owyborze badanych grup produktów. Na podstawie zebranego materiału empirycznego podjęto także próbę zweryfikowania istnienia statystycznej zależności pomiędzy kryteriami aformą zakupu produktów mleczarskich.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-05

Jak cytować

ANALIZA PROCESU ZAKUPU PRODUKTÓW MLECZARSKICH W ASPEKCIE DECYDUJĄCYCH KRYTERIÓW WYBORU. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(12), 65-73. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/274