NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W XXI WIEKU

Autor

  • Anna Wallis Wydział Nauk Ekonomicznych, Politechnika Koszalińska

Słowa kluczowe:

komunikacja marketingowa; komunikacja mobilna; marketing internetowy; social media; technologia informacyjno-komunikacyjna

Abstrakt

Celem niniejszego opracowania było dokonanie analizy  wpływu  postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na komunikację marketingową współczesnego przedsiębiorstwa. W artykule przedstawiono istotę komunikacji, narzędzia komunikacji marketingowej: internetowe i mobilne oraz wykorzystanie social mediów.

Pobrania

Opublikowane

2018-01-11

Jak cytować

Wallis, A. (2018). NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W XXI WIEKU. Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(21), 321–335. Pobrano z https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/87