Benchmarking – jako element systemów zarządzania ukierunkowanych na jakość
Słowa kluczowe:
benchmarking, jakość, przedsiębiorstwo, zarządzanie jakością, przewaga konkurencyjnaAbstrakt
Tematyka artykułu ukazuje znaczenie roli benchmarkingu w kreowaniu działań projakościowych, a w szczególności stosowania systemów zarządzania ukierunkowanych na jakość. Przedsiębiorcy coraz częściej poszukują nowoczesnych, skutecznych narzędzi do walki konkurencyjnej na rynku, które przyniosą im długotrwałe wymierne efekty. Zastosowanie benchmarkingu, jako elementu ciągłej poprawy jakości, w ramach systemu zarządzania, jest jednym ze skutecznych kierunków działań podejmowanych przez współczesne organizacje.
Pobrania
Opublikowane
2017-02-07
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
Benchmarking – jako element systemów zarządzania ukierunkowanych na jakość. (2017). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(20), 211-226. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/59