KLIENT JAKO NAJWAŻNIEJSZA WARTOŚĆFIRMY USŁUGOWEJ
Słowa kluczowe:
klient, relacja, marketing, globalizacja, konkurencjaAbstrakt
Globalizacja wymusza zmiany w pojmowaniu firmy i konkurencji.Centralnym elementem staje się więc klient oraz komunikacja z nim. Głównymproblemem marketingu jest poznanie konsumentów oraz ich zachowań na rynku.Marketing relacji, inaczej zwany marketingiem skierowanym na klienta albomarketingiem partnerskim powstał na skutek zmian zachodzących na rynku. Obecniesytuacja w tym sektorze gospodarki przechodzi znaczące przeobrażenia. Skutkują oneistotnymi zmianami wewnątrz organizacji i poprawie budowania relacji z klientem.
Pobrania
Opublikowane
2021-02-05
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
KLIENT JAKO NAJWAŻNIEJSZA WARTOŚĆFIRMY USŁUGOWEJ. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(11), 61-73. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/292