KLIENT JAKO NAJWAŻNIEJSZA WARTOŚĆFIRMY USŁUGOWEJ

Autor

  • Ryszard Ratajski

Słowa kluczowe:

klient, relacja, marketing, globalizacja, konkurencja

Abstrakt

Globalizacja wymusza zmiany w pojmowaniu firmy i konkurencji.Centralnym elementem staje się więc klient oraz komunikacja z nim. Głównymproblemem marketingu jest poznanie konsumentów oraz ich zachowań na rynku.Marketing relacji, inaczej zwany marketingiem skierowanym na klienta albomarketingiem partnerskim powstał na skutek zmian zachodzących na rynku. Obecniesytuacja w tym sektorze gospodarki przechodzi znaczące przeobrażenia. Skutkują oneistotnymi zmianami wewnątrz organizacji i poprawie budowania relacji z klientem.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-05

Jak cytować

KLIENT JAKO NAJWAŻNIEJSZA WARTOŚĆFIRMY USŁUGOWEJ. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(11), 61-73. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/292