RYNEK TURYSTYCZNY POLSKI WDZIAŁANIACH EUROPEJSKICH NARODOWYCH ORGANIZACJI TURYSTYCZNYCH

Autor

  • Jacek Borzyszkowski

Słowa kluczowe:

turystyka, organizacje, Polska, promocja, aktywność

Abstrakt

Zarys treści:Polskie społeczeństwo staje się coraz atrakcyjniejszym segmentem działań wielu destynacji turystycznych w Europie i na świecie. Wzrost popytu na usługi turystyczne (w tym również zagraniczne) Polaków powoduje również aktywniejsze przedsięwzięcia narodowych organizacji turystycznych (national tourism organisations –NTO), podmiotów odpowiedzialnych za promocję turystyczną danego kraju. W artykule przedstawiono dwa główne zagadnienia, tj. a) aktywność turystyczną Polaków w zakresie turystyki wyjazdowej, będąca podstawowym czynnikiem wpływającym na zainteresowanie wielu NTO polskim rynkiem turystycznym, b) wybrane działania europejskich narodowych organizacji turystycznych podejmowane na rynku polskim (funkcjonowanie ośrodków NTO działających w Polsce, realizowane działania promocyjne).

Pobrania

Opublikowane

2021-01-21

Jak cytować

RYNEK TURYSTYCZNY POLSKI WDZIAŁANIACH EUROPEJSKICH NARODOWYCH ORGANIZACJI TURYSTYCZNYCH. (2021). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(18), 79-93. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/182