About the Reform in Higher Education of Ukraine: New Clients' Requirements to Teachers
Słowa kluczowe:
dydaktyka, proces uczenia się, sposób uczenia się na wykładach, sposób audytoryjny, wizualny sposób, preferencji studentów, reforma Szkolnictwa Wyższego w UkrainieAbstrakt
Głównym celem przeprowadzonych badań naukowych było oszacowanie preferencji studentów w procesie zdobywania wiedzy (wykłady). Artykuł daje odpowiedź na następujące pytanie badawcze: „Jak się uczyć?” w warunkach przeprowadzanej reformy Szkolnictwa Wyższego w Ukrainie. Statystycznie udowodniono, że studenci wypowiedzieli się przeciwko audytoryjnemu sposobowi uczenia się na wykładach. Wyniki badań mogą okazać się przydatne na etapie wprowadzania reformy Szkolnictwa Wyższego w Ukrainie, w tym prawidłowego kształtowania kadry pracowników naukowo-dydaktycznych w systemie Szkolnictwa Wyższego.
Pobrania
Opublikowane
2018-12-17
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
About the Reform in Higher Education of Ukraine: New Clients’ Requirements to Teachers. (2018). Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 1(22), 185-196. https://ezeszyty.wne.tu.koszalin.pl/index.php/zeszyty/article/view/132